1. Garanții
Vânzătorul asigură garanție produselor comercializate conform prevederilor Legii RM nr. 105-XV din 13.03.2003, privind protecția consumatorilor, la prezentarea dovezii de achiziție a produsului (a facturii sau bonului fiscal de cumpărare, a certificatului de garanție).
Garanția produsului se consideră nulă și nu va putea fi acordată în următoarele cazuri:
2. Politica de retur
În conformitate cu Legea nr. 105-XV din 13 martie 2013 privind protecția consumatorilor, Cumpărătorul este în drept să ceară Vânzătorului înlocuirea produsului nealimentar de calitate corespunzătoare cu unul similar celui procurat, dacă produsul nu i s-a potrivit după formă, gabarite, model, mărime, culoare sau dacă nu-l poate utiliza conform destinației din alte cauze, cu efectuarea, în cazul diferenței de preț, a recalculului corespunzător.
În conformitate cu Anexa „LISTA produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi returnate sau înlocuite cu un produs similar” din Legea nr. 105-XV din 13 martie 2013, cablurile (conductele electrice, cablurile, șnururile) nu pot fi returnate sau înlocuite!
Cumpărătorul are dreptul să ceară Vânzătorului înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare în decurs de 14 zile calendaristice, exceptând data procurării.
Înlocuirea / Returul se face fizic de către Cumpărător la adresa Vânzătorului, în zilele de luni-vineri, în intervalul 09:00-16:30, cu prezentarea bonului fiscal sau a unui alt document care confirmă actul procurării produsului, împreună cu produsul vândut, iar Vânzătorul primește produsul respectiv. Termenul de procesare a cererii de retur este de până la 14 zile, de la data la care Vânzătorul a intrat în posesia produsului returnat.
Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare se efectuează dacă acest produs nu a fost utilizat, nu și-a pierdut calitățile de consum, și-a păstrat aspectul exterior, sigiliile și etichetele fabricii (dacă existau), se află în ambalajul original intact, cu toate componentele, accesoriile, manuale și certificate de garanție, există probe că a fost cumpărat de la Vânzătorul respectiv. Dacă produsele au suferit intervenții de către persoane neautorizate sau prezintă deteriorări fizice (zgârieturi, lovituri mecanice, accidente electrice, semne de uzură), acestea nu pot fi returnate sau schimbate.
În cazul în care, la momentul adresării Cumpărătorului, Vânzătorul nu dispune de un produs similar cu cel returnat, Cumpărătorul este în drept să ceară restituirea sumei plătite pentru produs, iar Vânzătorul este obligat să primească produsul respectiv și să restituie suma plătită. Termenul de procesare a cererii de retur este de până la 14 zile, de la data la care Vânzătorul a intrat în posesia produsului returnat.
Mijloacele bănești pot fi returnate Cumpărătorului în modul în care a fost efectuată achitarea pentru Marfa returnată (prin virament sau numerar), în conformitate cu p. 7. Returnarea mijloacelor bănești (contravaloarea mărfii) din Termeni și Condiții.