Plata si livrarea

1.  Plata

După confirmarea comenzii, de către Vânzător, în baza p.5. Comanda și prețuri din Termeni și Condiții, Clientul achită Contul format în baza Comenzii, în avans, în termen de cel mult 3 (trei) zile din data emiterii acestuia, după cum urmează:

  • Prin virament (ordin de plată) la datele bancare indicate de Vânzător;
  • La ghișeul de casă al Vânzătorului, cu card bancar (POS) sau numerar (cash).

Notă: În cazul în care Clientul deține un Contract de vânzare-cumpărare la termen valabil, acesta poate beneficia de eliberarea mărfii cu plata la termen, cu condiția să nu aibă încălcări înregistrate la acest contract (datorii expirate, întârzierea plăților, depășirea limitei contractului etc.).

Returnarea mijloacelor bănești (contravaloarea mărfii)

Clientul poate solicita returul mijloacelor bănești pentru o comandă anulată, în baza unei cereri scrise (în limba română), care va include: motivul returnării; numărul Contului emis în baza Comenzii; actele ce dovedesc achitarea Contului (ordin de plată sau bon fiscal); datele bancare; iar pentru persoana fizică, suplimentar: numele și prenumele, IDNP și telefonul de contact.

Notă: Pentru marfa importată în baza comenzii preventive (din motivul lipsei acesteia în stocul Vânzătorului), avansul încasat nu se restituie.

Returnarea mijloacelor bănești se efectuează de către Vânzător în termen de până la 14 zile din data primirii cererii Clientului.

Mijloacele bănești aferente unei comenzi anulate se returnează în același mod în care a fost efectuată plata.

În cazul returului prin card bancar, returnarea se efectuează pe cardul de pe care s-a efectuat plata. Vânzătorul nu este responsabil de comisionul perceput de banca Clientului.

2.  Condiții de livrare

Oferim servicii de livrare la solicitarea Clientului. Condițiile și detaliile de livrare se stabilesc cu managerul Vânzătorului după confirmarea comenzii.

Costul livrării este suportat de către Client. Prețul diferă în funcție de locație, greutatea și volumul mărfii, conform tarifului elaborat de Vânzător. Dacă Clientul a agreat prealabil condițiile de livrare propuse de Vânzător, tariful va fi inclus în factura spre achitare.

Dacă suma comenzii depășește 5000 lei și adresa este în raza municipiului Chișinău, livrarea este gratuită, cu condiția ca greutatea totală să nu depășească 350 kg și lungimea maximă să nu fie mai mare de 2 m. În celelalte cazuri, livrarea este contra cost.

Curierul livrează în raza municipiului Chișinău, 5 zile pe săptămână, între 09:00 și 16:00. Termenul poate varia în funcție de volumul de solicitări și de disponibilitatea produselor la depozit; Clientul va fi informat în prealabil.

Dacă managerul nu reușește să contacteze Clientul în ziua livrării, livrarea nu se va efectua în acea zi.

Dacă Clientul nu este găsit la adresa indicată pentru livrare, în intervalul de timp stabilit de comun acord, costul livrării nu se restituie (dacă a fost achitat). Pentru livrarea repetată se va achita, indiferent de valoarea produselor comandate.

Ne rezervăm dreptul de a întârzia sau anula livrarea, cu notificare prealabilă, dacă intervin motive independente de voința noastră (incendii, explozii, inundații, stare de asediu, proteste sau alte situații de forță majoră reglementate de legislația națională).

Curierul nostru nu are obligațiunea:

  • de a descărca / ridica la etaj;
  • de a monta, instala și conecta produsele achiziționate.

Livrarea se efectuează numai pentru produsele incluse în comandă. Nu transportăm mai multe produse, în scopul alegerii, la adresa de livrare.

Stimate Client, vă rugăm să verificați componența produsului și lipsa deteriorărilor la primire.
Păstrați bonul fiscal și/sau factura (după caz) și certificatul de garanție!